It is currently Tue Apr 16, 2024 7:31 am

All times are UTC + 2 hours [ DST ]





Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
 Post subject: porpuneri ovidius
PostPosted: Sat Aug 24, 2013 1:46 pm 
Offline
Acces Organizator Iasi
User avatar

Joined: Sat Nov 03, 2012 12:59 pm
Posts: 125
Location: Iasi/Braila
pentru ca pot mi-am deschis topic pentru scenarii.daca sunt impertinent il stergeti.

vin cu ideea asta in incercarea de a face din jocurile mici, ceva distractiv si interesant, sa nu mai fim molesiti ca niste besini, ca suntem putini.
acum am cateva minute libere si am tras un ochi prin google, la foc mic, si am gasit un scenariu pentru jocurile mici,cum la Iasi mai sunt si jocuri mici(am jucat in 3 persoane la vile, odata)

jocul se cheama sniper game(nu neaparat cu sniperi) sunt mai multe modalitati de joc, eu o expun pe cea care merge pusa in practica, la noi.

minim 4 orameni, maxim 7.
1 este vanat, restul sunt vanatori(e fain sa joci unul singur importiva a 4,5 sau 6 insi). in momentul in care prada este lovita, killer-ul ei devine prada.

how to:

alegrea vanatului se face prin metoda batului scurt( se va trage dintr-o sapca/ casca si cate un numar, care va ramane secret)
vanatul are 5 minute timp sa se ascunda, fara ca ceilalti sa se uite.( zic eu ca este deajuns)
se da start joc prin statie sau prin fluier.
dupa ce vanatul este omorat (se striga, se fluiera sau se da prin statie*1), striga in gura mare care a fost vanatorul(sau da prin statie/ si una si alta) dupa care numara 15 secunde (timp in care cel care a facut kill-ul are timp sa isi schimbe pozitia. ceilalti stau pe loc)
daca ai ramas fara bile cand - esti vanat , in caz exceptional*2 desemnezi unul din numere ( de fiecare data altul)
- esti vanator te duci in baza, iti incarci si ai reintrat in joc.
daca ai murit ca vanator, ai ramas imobilizat 60 de secunde
recomandari
timpul de joc fara intrerupere este de 60 de minute.
1* inca nu m-am decis, se poate stabili la fata locului, depinde de jucatorii in acea zi
2* e bine sa iti iei bile la tine si sa le gestionezi ca sa iti ajunga in alea 60 de minute
vanatorii nu este indicat sa se alieze pentru ca in orice moment vor deveni vanat si se pot trezi in cusca cu lei :lol:
e bine sa pastrati si o distanta de bun simt intre voi( ideal peste med ) sa nu avem probleme.

este desemnat castigator, vanatul cu cele mai multe killuri. (na, ca se pot face competitii si in airsoft)

daca aveti ceva de adaugat, si sunt probleme pe care nu le-am acoperit/nu le-am gandit, bagat aici.
timpii de joc se pot modifica, dar odata modificati raman aceiasi. 4ever&ever. ca sa invatam scenariul.

ma gandesc ca maine, duminica putem experimenta asa ceva, avand in vedere ca suntem putini(deocamdata)
multumesc pentru timpul acordat.

l.e.
sniper game invers/pe dos. ( un pic mai complicat, implica mai mult bun simt)

1 persoana vanzeaza 4,5,6 oameni.
fiecare din cei vanati, trebuie sa il arunce in bataia focului/ sa incerce sa il indrepte catre vanator pe celalalt, dar sa nu il omoare.
interesul e doar sa il "sperie". daca il loveste, cel care a tras este eliminat din joc.
daca vanatorul loveste unul din cei 4,5,6(dupa caz) acesta ramane imobilizat 30 de secunde.
la fel, dupa ce vanatorul este lovit, vanatul ii ia locul, la fel ca mai sus.
castiga ultimul vanat ramas in viata.

recomandarea este sa nu trageti in ceilalalt vanat, pentru ca sunteti eliminati din joc. datoria celui care in care se trage este sa se fereasca, pentru ca bilele dor :))
timpul de joc ramane sa il stabilim la fata locului.



jocul mai poate incepe cu vanatul in mijlocul terenului si vanatorii pe margini.

_________________
Opulence, I Has It.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: porpuneri ovidius
PostPosted: Sun Aug 25, 2013 12:02 am 
Offline
Site Admin

Joined: Fri Nov 02, 2012 11:25 pm
Posts: 84
Location: Iasi
esti impertinent :lol:


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: propuneri ovidius
PostPosted: Sun Aug 25, 2013 12:03 pm 
Offline
Site Admin

Joined: Wed Sep 26, 2012 10:33 pm
Posts: 364
Location: Iasi
E un scenariu care poate fi foarte interesant. Eu as face cateva mici modificari pentru echilibrare joc, detaliate mai jos:

Numar participanti:
-intre 4-7 oameni;
-1 este vanat, restul sunt vanatori(e fain sa joci unul singur importiva a 4,5 sau 6 insi). in momentul in care prada este lovita, killer-ul ei devine prada.

Harta:
-locatia de joc trebuie sa fie delimitata foarte clar si nu de dimensiuni foarte mari (astfel incat sa nu se intalneasca unii cu altii minute in sir)

Obiective:
-pentru vanat sa omoare vanatorii (jocul este castigat daca vanatul a omorat toti vanatorii)-pentru a evita blocarea jocului daca vanatul nu omoara nici un vanator timp de 15 min este declarat mort si urmatorul numar pe lista ii ia locul (asta ca sa nu ne trezim ca vanatul se ingroapa in pamant si ceilalti sa il caute ca disperatii)
-pentru vanatori sa omoare vanatul si sa ii ia locul;

Desfasurarea actiunii:
-alegrea vanatului se face in ordinea numerelor extrase dintr-o sapca/casca;
-vanatul are 5 minute timp sa se ascunda, fara ca ceilalti sa se uite;
-se da start joc prin statie sau prin fluier (toti jucatorii stau pe acelasi canal la statie);
-dupa ce vanatul este omorat se da prin statie care a fost vanatorul care devine noul vanat dupa care numara 1 min (timp in care cel care a facut kill-ul are timp sa isi schimbe pozitia, ceilalti stau pe loc). Fostul vanat va merge in zona de respawn si va reintra in joc ca vanator (nu este necesar sa astepti in respawn se intra instant, se merge acolo doar pentru a da posibilitatea noului vanat de a se ascunde fara sa fie vazut de fostul vanat);
-daca ai murit ca vanator, pleci instant in zona de respawn (fara bleed time) de unde reintri in joc din 15 in 15 min (15', 30', 45' si 00') (pentru a da posibilitatea vanatului sa isi schimbe pozitia fara sa fie observat). Daca vanatul omoara toti vanatorii pana la urmatorul respawn a castigat jocul;
-daca ai ramas fara bile cand - esti vanat , in caz exceptional urmatorul pe lista devine vanat (in ordinea numerelor extrase);
-daca ai ramas fara bile cand - esti vanator te duci in respawn, iti incarci si ai reintrat in joc;
-timpul de joc fara intrerupere este de 60 de minute;
-vanatorii nu este indicat sa se alieze pentru ca in orice moment vor deveni vanat si se pot trezi in cusca cu lei :lol:;

Conditii de castig:
-per joc: vanatul care a reusit sa omoare in interiorul unui interval de respawn toti vanatorii;
-pe zi: este desemnat castigator, vanatul cu cele mai multe killuri. (na, ca se pot face competitii si in airsoft).

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: porpuneri ovidius
PostPosted: Mon Aug 26, 2013 3:34 pm 
Offline
Acces Organizator Iasi
User avatar

Joined: Sat Nov 03, 2012 12:59 pm
Posts: 125
Location: Iasi/Braila
@ Muffy. cam astea sunt modificarile care cred eu ca fac scenariul flawless. good job!

pentru joacele cu medic am gasit mai multe posibilitati.

jocul cu medic simplu, pe care il stim toti, in sensul ca vine medicul te reinvie si ai intrat in joc. are banderola, se vede/stie cine este, in cazul in care este scos din joc, se continua jocul fara medic, cu respawn ca pana acum.

jocul in care medicul nu este marcat, in sensul ca nu are nici o banderola, este stiut de membrii echipei din care face parte dar nu si de cealalta echipa (ramanand secret, nu mai poate fi o tinta prioritara)la fel, in momentul in care el este lovit, se continua jocul normal.

jocul numit "death medic" ( asa parca se chema) in momentul in care medicul tau nu ajunge la tine in timp util, dar ajunge medicul/un jucator al echipei adverse( eu cred ca e mai interesant sa ajunga medicul echipei adverse) si te invie el, treci in cealalta echipa.


sunt doar niste idei, simple, care pot face jocurile mai interesante, acum trebuie gasita o solutie sa le punem in aplicare, daca se doreste.




gandit acum pe moment, un scenariu destul de simplu, dar destul de fun.

Numar participanti:
-minim 12 oameni.
-2 echipe
Harta:
-locatia de joc destul de aerisita, recomandat padure, dar poate fi folostit si pentru o locatie CQB

Obiective:
-Cele doua echipe trebuie sa afle codul secret, format din 2 piese.

Desfasurarea actiunii:

-Cele doua echipe, impartite in mod egal, incep jocul, fiecare din baza proprie.
la mijlocul terenului, la distanta/timp egal(a) intre cele 2 baze,se afla baza 3 denumita si baza x.
In baza x, se gasesc 3 plicuri, sigilate, 2 dintre ele continand aceeasi jumatate de document, plicul al 3-lea continand o piesa unica. La start joc, prima echipa care ajunge in baza x, si ia prima plicul, are avantajul de a bloca accesul in baza x( cu alte cuvinte, cealalta echipa nu isi mai poate lua plicul). baza x, ramane blocata pana in momentul in care prima echipa a ajuns cu plicul in baza proprie, moment in care acest lucru se semnalizeaza pe teren( folosit un fluier sau o goarna). Plicul se va desface doar atunci cand s-a ajuns cu el in baza (dupa ce se semnalizeaza, baza x este deblocata si se poate lua urmatorul plic. de catre aceeasi echipa sau de echipa cealalta, fara posibilitatea de a mai bloca baza).
Repet, baza se blocheaza doar cand se ia primul plic. Cum se blocheaza? daca jucatorii nu au surprins momentul/vazut concret, echipa care ajunge in baza x si observa existenta a 2 plicuri in loc de 3, inseamna ca cineva a fost deja acolo si nu isi pot lua plicul, pana la auzul semnalului.
Cum afli ca ai piesa unica, sau piesa comuna? simplu. ajungi cu 2 plicuri in baza.

Scenarii posibile:
prima echipa ia piesa comuna, ajunge in baza, da semnalul, dupa care, coechipierii aflati in preajma bazei x, iau si partea unica, ajung cu ea in baza. end of game.win!
*prima echipa ia piesa unica, ajunge in baza, echipa a 2-a ia piesa comuna. pentru a castiga, echipa a 2-a trebuie sa recupereze piesa unica din echipa 1.
ambele echipe iau piesa comuna si se duce lupta pentru piesa unica.

Conditii de castig:
Una din echipe sa formeze documentul din cele doua piese.

*In cazul in care una din echipe are cele doua piese identice, poate alege sa aduca piesa unica in baza cealalta, sau sa plece cu una din piesele comune si sa formeze combinatia in baza adversarului, fiind necesara prezenta unui numar nimim de jucatori.
Cand un jucator care are plicul, este omorat, lasa plicul jos ( la vedere)si se duce la respawn. Daca plicul este gasit de un jucator din cealalta echipa, acesta are obligatia de a nu-l desface decat in baza proprie.

Baza x se va semnaliza corespunzator.


La fel, daca sunt probleme pe care nu le-am acoperit, le discutam impreuna

_________________
Opulence, I Has It.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: porpuneri ovidius
PostPosted: Thu Aug 29, 2013 7:08 pm 
Offline
Acces Organizator Iasi
User avatar

Joined: Sat Nov 03, 2012 12:59 pm
Posts: 125
Location: Iasi/Braila
echipa Airsoft.ro Iasi, adica eu si Huidu, va ofera un update la scenariul 3 baze+mercenari= hardcore airsoft porn in sensul ca

Locatie: Padure – Poiana

Numar echipe: 3, doua echipe combatante + o echipa mercenari (inferiori numeric)

Numar baze: 3, bazele obisnuite. baza 1 si 2 ale echipelor combatante aflate la distanta egala de baza mercenarilor.
baza mercenarilor va fi aleasa in asa fel incat, sa nu fie in aceeasi linie cu celelalte 2 baze, ci mai jos/sus. depinde de locatie.
se va delimita la jumatatea terenului un culoar de 10/15 metri.

Obiective joc:
- Pentru echipele combatante, jocul este castigat la indeplinirea conditiei:
-Capturarea si aducerea in baza proprie a Generalului din echipa adversa.

- Pentru mercenari:
Aducerea in baza proprie a ambilor generali cu conditia ca dupa aducerea primului general, se impune o limita de timp de 30 de minute pentru aducerea celui de-al 2-lea.

Respawn: la fiecare 15 minute, in locatia obisnuita.

Alte aspecte:
- Bazele pot fi atacate si prin spate (daca nu vom avea conflicte cu paintballerii)
- Mercenarii ca si ceilalti jucatori se pot deplasa pe oricunde( chiar si prin copaci)
- Capturarea generalilor/mercenarului sef se face atunci cand 2 jucatori din echipa adversa, il ating simultan.( in viata-daca ii tin ouale, sau cand acesta esre mort, adica in drum spre respawn)
- Dupa capturarea primului general, in cazul in care cele 30 de minute(pot fi si mai putine) mercenarii nu reusesc sa il captureze si pe celalalt general, acesta, poate parasi baza si se poate indrepta in orice directie. este in viata in momentul capturarii.( isi da vesta jos si poate trage).
- daca un general, este omorat si capturat, in timpul transportului catre baza mercenarilor/baza adversa acesta reinvie automat.( dupa ce l-au capturat(adica atins) cei doi, el nu mai trebuie sa ajunga la respawn)
- In momentul in care este capturat unul din generali, echipa sa, nu mai poate inainta decat pana granita zonei delimitate( interzis patrunderea in zona delimitata)- aceasta regula se aplica atunci cand cel capturat ajunge in baza.
- Vom incerca sa facem in asa fel incat mercenarii sa aiba un echipament distinctiv.

Avantajul pentru echipele militare este ca sunt mai multi jucatori si au de capturat, un singur general.
Dezavantajul este ca distanta fata de echipa adversa este mai mare si sunt si mercenarii pe traseu.

Avantajul mercenarilor este ca sunt la jumatatea distantei dintre cele doua echipe si pot culege mai usor generalii
Dezavantalul este ca sunt 2 tinte si ei sunt in inferioritate numerica.

l.e. ca sa intelegeti mai bine cum am gandit scenariul, am sa pun aceasta poza gandita si elaborata dupa cateva ore de munca asidua.
Image



pentru alte aspecte, vorbim

_________________
Opulence, I Has It.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: porpuneri ovidius
PostPosted: Wed Sep 04, 2013 12:58 pm 
Offline
Site Admin

Joined: Tue Oct 09, 2012 8:33 pm
Posts: 116
Location: Iasi
merge incercat cu generali, dar de eliminat. Chestia cu capturarea.. e cu dus intors. Daca generalu mort vede ca vin 2 spre el, o ia la fuga spre respawn..
sau se duce la respawn prin Dancu, sa nu l vada nimeni,sau alte cazuri. Culoarul e relativ greu de marcat/respectat pe teren.
sa puna mana pe el 2 , cand generalu e in viata, la padure.. nu prea vad sa se intimple. la CQB poate da.
Incerc sa concep o combinata steaguri/generali.
Gen:

Capturezi steagu si elimini generalu(care poate fi vindecat o singura data de orice coechipier). A 2 a tura, e eliminat si punctul se duce la echipa adversa. Castigi cand ai si steagu, generalul si comandantul mercenarilor eliminat.
.
Obiectivul mercenarilor e sa elimine ambii generali, plus capturarea unui steag. Dupa cum se intelege, mercenarii vor avea si ei un Comandant.

In toate situatiile, generalii si comandantul sa poarte ceva distinctiv, sa fie observat pe teren cat de cat, o banderola ceva.

Ca numar de oameni, pana acum am jucat dupa formula mercenari=echipa/2. avand in vedere ca o sa fie si ei munciti, zic sa fie mercenari= echipa/2 + 1

Adica 10 per echipa si 6 mercenari.

E jucabil daca se aduna 8+8+5 minim, parerea mea.




Alta varianta e sa facem un HQ al mercenarilor, si scopul lor e sa si protejeze comandantul. Celelalte 2 echipe avand ca obiectiv eliminarea comandantului si capturarea steagului mercenar, plus generalul echipei adverse si steagul lor. Doar ca e mai static pentru mercenari, dar il vad cu multe bile trase.. :D

Bagati feedback.

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: porpuneri ovidius
PostPosted: Thu Sep 05, 2013 8:28 pm 
Offline
Acces Organizator Iasi

Joined: Sat Nov 17, 2012 5:10 pm
Posts: 132
Location: Iasi
@Otto
Vad ca ai ceva cu mercenarii, pana acuma iai fugarit de le ieseau ochii din cap cu baza aia de la groapa de gunoi, acuma vad k vrei sai umplii de bile :) ai ceva cu ei.
Eu cred k merita incercat scenariul cu generali insa nu sai capturezi ci doar sa I'll elimini, legat de misiunea mercenarilor ar fi de ajuns un general din una din tabere si un steag, parerea mea.

_________________
" The only easy day, was yesterday! "


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: porpuneri ovidius
PostPosted: Fri Sep 06, 2013 10:32 am 
Offline
Site Admin

Joined: Tue Oct 09, 2012 8:33 pm
Posts: 116
Location: Iasi
Da vaya, incercam toate variantele. sa vedem care iese:)

_________________
Image


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 

All times are UTC + 2 hours [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  


cron