Review

  • A&K(PJ) - PJ25
  • A&K(PJ)
  • SR-25
  • PJ25
  • Metal, Plastic ABS
  • 3865 g
  • 1130 mm
  • 510 mm
  • Semi,Auto
  • Hi-capa 450 Buc
  • Reglabil
  • Ver. 2 Long
  • Nu
  • ~140 m/s
  • 9.6V 2000 mA Ni-Mh large-type
  • Replica, Mag, Acumulator, Incarcator, Vertical Grip
Plusuri
  • Excelent raport pret/calitate
  • Cei 140 m/s din fabricatie o fac sa fie o excelenta platforma de DMR ready to go
  • Vine cu grup aer bore up instalat( vezi detalii in review)
  • Magurile midcap de pe piata au o capacitate de 170 bile
  • Supresor QD inclus, cat si vertical front grip
  • O replica foarte solida si bine inchegata, fara nici un pic de joc nicaieri
  • Gearboxul V2 long din design e mai rezistent decat cel V2 standard, nu vor aparea problemele clasice de gearbox crapat, comparativ cu V2
  • Utilizand un piston spacer, se pot instala roti si piston de standard V2, V3
  • Loc destul pentru orice tip de baterie
  • cabluri siliconice de rezistenta mica
  • motor high torque
Minusuri
  • Replica destul de lunga si grea
  • Pistonul stoc are doar un singur dinte metalic
  • Magurile mid-cap sunt mai greu de gasit si nu se potrivesc cele de la platformele M4
  • Variante putine de upgrade in varianta V2 long
  • Guma de hop-up e proprietara si la un viitor upgrade recomandam si schimbarea camerei de hop-up pentru instalarea gumelor standard AEG
Concluzii

Daca doresti sa incerci clasa DMR aceasta replica este best buy. Mentionam ca greutatea unei replici in formatul de joc, poate depasi 5 kg ceea ce este destul de mult pentru unii jucatori. Fapt compensat de viteza stoc de 140 m/s care da un range de aproximativ 60-70 metri. Precizia este medie dar  se poate imbunatati relativ usor urmand sfaturile de la sectiunea " Fa-o cu mana ta!". Replica cu upgradeurile mentionate se poate achizitiona sub brandul PJ , dar la baza este A&K.

Exterior

PJ-25 este o clona a replicilor SR-25 de la Classic Army. Singurele parti de plastic sunt pistol gripul, patul si manerul vertical. RIS-ul este facut  la CNC, de buna calitate, totusi se pot observa unele mici imperfectiuni la detalii, inclusiv pe corpul replicii. 

Replica vine cu pat mare, in care putem instala cam orice tip de baterie. Corpul replicii este facut din aliaj de aluminiu care la imbinare nu prezinta nici un fel de joc. Fiecare replica PJ vine cu numar serial unic si logo-ul firmei.  Amortizorul primit odata cu replica are sistem QD( quick detach) si poate fi instalat/scos in cateva secunde  fara nici un pic de efort. Mentionam ca replica vine cu un set de catari la pachet, direct instalate. Se pot scoate si instala cam orice sistem de optica pentru sina Picatinny. La fel ca orice platforma M4, acesorrile pentru PJ25 sunt in numar foarte mare.

AK-PJ25

Interior

Gearboxul V2 Long instalat acomodeaza un grup aer bore up, cu cap cilindru metalic si cap piston silent, de plastic. Pistonul este din polimer, de calitate medie si cu ultimul dinte de eliberare de metal. Capul piston cat si spring guide-ul metalic au rulmenti ce faciliteaza o mai usoara tensionare/detensionare a arcului. Bucsele sunt metalice, de 6 mm. Rotile sunt stantate A&K si din pacate, sunt putine variante de upgrade pe piata.  Cablajul este siliconic, de calitate superioara si nu necesita sa fie schimbat. Motorul este High torque si iti face treaba fara nici un fel de problema. Arcul este un M140 si poate scoate viteze mai mari de 150 m/s cu unele imbunatatiri aduse replicii. Camera de hop-up este metalica dar este oarecum proprietara, pentru ca nu pot fi instalate gume de hop-up standard de AEG. Pentru a imbunatati precizia replicii, recomandam schimbarea camerei de hop-up si a gumei de asemenea.
La fel ca pe platformele M4, se poate instala o unitate ASCU sau Raptor fara probleme. 

Performanta

Cu o viteza stoc mare, distanta de angajare este pe la 55-65 m si cu o precizie relativ buna luand in considerare ca totul este stoc. Nu recomandam a se folosi intensiv modul de tragere automat deoarece exista riscul deteriorarii pistonului. Exista posibilitatea ca replica sa fie livrata cu viteze mai mari de 140 m/s , si nu se va incadra direct in unele regulamente prezente in Romania. Va fi necesara schimbarea arcului cu unul mai slab sau alte artificii de scadere a vitezei.

Altele

Cu ajutorul unui piston spacer se pot instala un set de roti( 15 dinti) standard de V2 sau V3 cat si un piston standard, astfel marindu-se mult gama de upgradeuri.

by Otto

 

Contributia ta la review aici - optiune activa doar pentru membrii AirsoftPedia.ro.

Acorda o nota acestui review
Rating 10/10 (numar de voturi: 5)
10