[phpBB Debug] PHP Warning: in file /home/airsoftp/public_html/application/models/topuri.php on line 32: end() expects parameter 1 to be array, boolean given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /home/airsoftp/public_html/application/models/topuri.php on line 32: end() expects parameter 1 to be array, boolean given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /home/airsoftp/public_html/application/models/topuri.php on line 32: end() expects parameter 1 to be array, boolean given
Review ICS - M4 R.I.S. - CRANE STOCK - AirsoftPedia.ro

Review

  • ICS - M4 R.I.S. - CRANE STOCK
  • ICS
  • M4
  • M4 R.I.S.
  • Metal, Plastic ABS
  • 2783 g
  • 710mm - 808 mm
  • 263 mm
  • Semi, Auto
  • 450 bile Hi-Cap
  • Reglabil
  • Split gearbox
  • Nu
  • 95 m/s
  • Stick, neinclusa
  • Replica, Mag Hi-Cap, maner RIS, Tija curatare
Plusuri
  • Gearbox custom tip split, grupul aer se poate scoate separat de restul gearboxului
  • Posibilitatea de a schimba viteza replicii repede, prin schimbarea grupului aer
  • Compatibiitate cu piesele standard Ver. 2
  • Functie de decomprimare a arcului
  • Camera de hop-up cu reglaj rotativ
  • Teava de precizie de 6.04 mm 
  • Accepta Ascu/Raptor/Spectre
Minusuri
  • Viteza stoc mica
  • Carcasa gearbox nu se poate inlocui cu o carcasa ver. 2 standard
  • Motor de putere mica/medie
  • RIS-ul se fixeaza doar in 2 pini
  • Baterie neinclusa in pachet
  • Functia de decomprimare a arcului nu poate functiona cu roti ultra/maximum torque
  • Unele componente interne puteau fi mai de calitate
Concluzii

Se deosebeste de restul platformelor prin inovativul gearbox tip split, unde grupul aer se poate scoate foarte repede (1-2 minute). In acest mod putem schimba viteza replicii in functie de scenariul jucat, lucru imposibil de facut cu un gearbox clasic fara a fi desfacut. Prin aceasta replica, ICS incearca sa combine avantajele replicii Systema cu pretul si accesibilitatea replicilor standard, lucru reusit in mare parte

Exterior

Replica este realizata pe o platforma de M4 dintr-un plastic de buna calitate, exceptie facandu-l RIS-ul, catarea frontala si catarea spate. Sistemul RIS frontal vine fixat cu ajutorul unui delta ring, motiv pentru care prezinta un usor joc. Risul vine cu doua cover-uri de plastic foarte utile in cazul prizei frontale direct de RIS nu de catre manerul de plastic cu care vine dotata replica. Replica are un mod diferit de desfacere, similar cu replicile Systema sau WE Katana. Doar trebuie sa scoatem pinul din spate, si replica se va desface , culisand pe pinul din fata. Asfel, putem scoate grupul aer si ansamblul camera hop-up/teava. Spre deosebire de alte replici din seria ics split gearbox, motorul sta mai fix in maner, avand un usor joc in interior.Replica este livrata un un pat tip Sopmod in care incap diferite dimensiuni de acumulatori gen single stick Li-Po 7.4V 1200 mA sau dual stick Li-Po sau NiMh/NiCd.Mentionam ca replica vine din fabrica cu lamele pentru baterie si este necesara achizitionarea unui acumulator tip Toky Marui. Alternativa simpla este inlocuirea lamelelor cu o mufa Tamya sau Deans.Bolt release-ul si forward assist-ul sunt ambele functionale, oferind accesul la camera hopup sau decomprimarea arcului.

ICS M4 RIS Crane StockICS M4 RIS Crane StockICS M4 RIS Crane Stock

Interior

Replica vine cu un gearbox custom tip split, compatibil cu piesele pentru gearbox ver.2.Schimbarea arcului se face mult mai rapid, avand nevoie doar sa sa desfacem grupul aer care se scoate separat. Urmatoarele componente sunt din plastic/polimer: cap piston, cap cilindru, piston (un singur dinte metalic), ghidaj arc si duza aer. Sunt de calitate buna, singura componenta ce ar trebui inlocuita este capul piston (nu este portat). Ghidajul de arc nu are rulment iar duza de aer vine fara o-ring de etansare. Cilindrul cromat este portat corespunzator lungimii tevii interne.Partea de gearbox ce tine rotile si amsamblul tragaci este fixata in corp in mod identic cu platformele standard V.2.Replica vine cu buscse metalice de 6mm, rotile sunt de ratie standard si de calitate buna. Singura componenta diferita de cea ver.2 standard este anti-reversal latch-ul. Acesta este custom, prelungit pana in partea de sus pentru a putea fi apasat cu ajutorul butonului de  forward assist. In caz de deteriorare, se poate inlocui cu unui standard ver.2, dar pierdem functia de decomprimare a arcului. Motorul este cu brat lung, de putere medie. Daca se instaleaza arcuri de putere mare, recomandam inlocuirea motorului cat si a cablajului. Camera de hop-up este cu reglaj rotativ ceea ce ii confera o finete mult mai buna in reglaj fata de cele standard cu 3 rotite. Daca se doreste folosirea acestei camere pe o replica M4 standard, sunt necesare modificari asupra camerei/corpului, cat si inlocuirea nozzle-ului. In ultimul timp au aparut camere cu reglaj rotativ si pentru variantele standard de M4. Se poate folosi o camera de hop-up standard Marui in ICS CXP16, dar trebuie inlocuita si duza aer( cea ICS e cu 0.5-1 mm mai scurta si poate cauza pierderi de compresie) cu una standard M4 ver.2. Mai trebuie aduse si modificari asupra camerei, in speta decuparea talpei de sprijin din jurul gaurii de feed.

ICS - M4 R.I.S. - CRANE STOCKICS - M4 R.I.S. - CRANE STOCKICS - M4 R.I.S. - CRANE STOCK

Performanta

Replica prezinta un grupaj bun si o distanta maxima de angajare de 40-45m, tinand cont ca din fabrica se incadreaza in categoria P1 cu o viteza de 95m/s. Utilizand bile de o greutate de 0,25g sau 0,28g mareste usor distanta de angajare si precizia, insa odata cu schimbarea gumei de hop-up cu una mai performanta putem creste precizia si distanta de angajare.

Altele

Desi este majoritar realizata din abs, replica nu are o greutate foarte redusa fata de o replica cu aceleasi dimensiuni cqb dar cu un corp full metal, diferenta de greutate fiind in jur de 250g, nesesizabila in timpul unei zile de joc.

by Vaya&Otto

 
Acorda o nota acestui review
Rating 10/10 (numar de voturi: 6)
10